TIEDOTE JYVÄSKYLÄN YMPÄRISTÖTERVEYDENHUOLLON YHTEISTOIMINTA-ALUEIDEN KUNTIIN YMPÄRISTÖTERVEYDENHUOLLON PALVELUISTA JA PALVELUAJOISTA

toukokuuta 29, 2019 at 9:03 ap.

Kaikkia ympäristöterveydenhuollon palveluita on saatavilla kuntalaisille ja toiminta-alueemme yrityksille jokaisena arkipäivänä sekä puhelimitse että sähköpostitse.Tähän asti ympäristöterveystarkastaja on ollut myös säännöllisesti tavattavissa osassa yhteistoiminta-alueen kuntia tiettyinä palveluaikoina.Tämä toimintamuoto loppuu kesäkuun 2019 alusta alkaen. Jatkossakin ympäristöterveystarkastajan palveluita saa paikan päälle jokaiseen yhteistoiminta-alueen kuntaan tarvittaessa ja erikseen sovitusti. Näin voimme palvella asiakkaitamme tasapuolisemmin sekä joustavammin olematta sidottuna tiettyihin palveluaikoihin.

Yhteyden ympäristöterveystarkastajiin saa virka-aikana joko sähköpostitse terveysvalvonta@jyvaskyla.fi tai puhelimitse nettisivultamme löytyvistä puhelinnumeroista: https://www.jyvaskyla.fi/ymparisto/ymparistoterveys

Yhteystiedot löytyvät sivuilta parhaiten, kun avaa kutakin palvelualuettamme kuvaavan erityissivun (siniset laatikot) sivun alaosasta (esim. Elintarvikevalvonta).

Käyntiosoitteemme on Eeronkatu 10, 40720 Jyväskylä. Toimistomme on avoinna arkisin klo 8.30-16.00. Käyntiaika kannattaa sopia etukäteen, jotta voidaan varmistua siitä, että paikalla on asian hoitumisen kannalta oikea henkilö ja asiakkaan asialle on varattu riittävästi aikaa.

Lisätietoja asiassa antaa:
ympäristöterveyspäällikkö